یوسفی, ام البنین, شیرانی, نوشین. (1399). بررسی عایدی نمایندگی خدمات پس از فروش و مصرف‌کننده در طول دوره وارانتی پایه و تمدیدشده با رویکرد تئوری بازی (مطالعه موردی: نمایندگی خدمات پس از فروش کامیون‌های کشنده). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(16), 39-55. doi: 10.22084/ier.2020.19951.1888
ام البنین یوسفی; نوشین شیرانی. "بررسی عایدی نمایندگی خدمات پس از فروش و مصرف‌کننده در طول دوره وارانتی پایه و تمدیدشده با رویکرد تئوری بازی (مطالعه موردی: نمایندگی خدمات پس از فروش کامیون‌های کشنده)". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 16, 1399, 39-55. doi: 10.22084/ier.2020.19951.1888
یوسفی, ام البنین, شیرانی, نوشین. (1399). 'بررسی عایدی نمایندگی خدمات پس از فروش و مصرف‌کننده در طول دوره وارانتی پایه و تمدیدشده با رویکرد تئوری بازی (مطالعه موردی: نمایندگی خدمات پس از فروش کامیون‌های کشنده)', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(16), pp. 39-55. doi: 10.22084/ier.2020.19951.1888
یوسفی, ام البنین, شیرانی, نوشین. بررسی عایدی نمایندگی خدمات پس از فروش و مصرف‌کننده در طول دوره وارانتی پایه و تمدیدشده با رویکرد تئوری بازی (مطالعه موردی: نمایندگی خدمات پس از فروش کامیون‌های کشنده). پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(16): 39-55. doi: 10.22084/ier.2020.19951.1888


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب