عباسی, سمیرا, درتاج, فریبرز. (1400). پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(16), 17-33. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21470.2139
سمیرا عباسی; فریبرز درتاج. "پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 16, 1400, 17-33. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21470.2139
عباسی, سمیرا, درتاج, فریبرز. (1400). 'پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(16), pp. 17-33. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21470.2139
عباسی, سمیرا, درتاج, فریبرز. پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1400; 9(16): 17-33. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.21470.2139


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب