سپهوند, تورج, میرچناری, مهناز. (1399). مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), 145-160. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20435.2056
تورج سپهوند; مهناز میرچناری. "مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 15, 1399, 145-160. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20435.2056
سپهوند, تورج, میرچناری, مهناز. (1399). 'مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), pp. 145-160. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20435.2056
سپهوند, تورج, میرچناری, مهناز. مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(15): 145-160. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20435.2056


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب