حبیبی کلیبر, رامین. (1399). رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), 183-204. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20034.2027
رامین حبیبی کلیبر. "رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 15, 1399, 183-204. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20034.2027
حبیبی کلیبر, رامین. (1399). 'رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), pp. 183-204. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20034.2027
حبیبی کلیبر, رامین. رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(15): 183-204. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20034.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب