کبیری, علی اکبر, قاسمی, علی, زارعی زوارکی, اسماعیل, ریوندی, ریحانه. (1399). تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), 205-224. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18708.1935
علی اکبر کبیری; علی قاسمی; اسماعیل زارعی زوارکی; ریحانه ریوندی. "تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 15, 1399, 205-224. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18708.1935
کبیری, علی اکبر, قاسمی, علی, زارعی زوارکی, اسماعیل, ریوندی, ریحانه. (1399). 'تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), pp. 205-224. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18708.1935
کبیری, علی اکبر, قاسمی, علی, زارعی زوارکی, اسماعیل, ریوندی, ریحانه. تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(15): 205-224. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18708.1935


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب