ژیان, فاطمه, رفعت, محسن. (1399). تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(30), 57-77. doi: 10.22084/nahj.2020.19922.2346
فاطمه ژیان; محسن رفعت. "تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 30, 1399, 57-77. doi: 10.22084/nahj.2020.19922.2346
ژیان, فاطمه, رفعت, محسن. (1399). 'تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(30), pp. 57-77. doi: 10.22084/nahj.2020.19922.2346
ژیان, فاطمه, رفعت, محسن. تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(30): 57-77. doi: 10.22084/nahj.2020.19922.2346


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب