ناعمی, علی محمد, کریمی, علی, فقیهی, سمانه. (1399). تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), 163-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15799.1730
علی محمد ناعمی; علی کریمی; سمانه فقیهی. "تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 14, 1399, 163-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15799.1730
ناعمی, علی محمد, کریمی, علی, فقیهی, سمانه. (1399). 'تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), pp. 163-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15799.1730
ناعمی, علی محمد, کریمی, علی, فقیهی, سمانه. تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(14): 163-186. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.15799.1730


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب