چوبداری, عسگر, علیزاده, حمید, شریفی درآمدی, پرویز, عسگری, محمد. (1399). اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), 95-110. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20529.2064
عسگر چوبداری; حمید علیزاده; پرویز شریفی درآمدی; محمد عسگری. "اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 14, 1399, 95-110. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20529.2064
چوبداری, عسگر, علیزاده, حمید, شریفی درآمدی, پرویز, عسگری, محمد. (1399). 'اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), pp. 95-110. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20529.2064
چوبداری, عسگر, علیزاده, حمید, شریفی درآمدی, پرویز, عسگری, محمد. اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(14): 95-110. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.20529.2064


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب