بریمانی, ابوالقاسم. (1399). مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), 73-93. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18403.1914
ابوالقاسم بریمانی. "مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 14, 1399, 73-93. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18403.1914
بریمانی, ابوالقاسم. (1399). 'مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), pp. 73-93. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18403.1914
بریمانی, ابوالقاسم. مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(14): 73-93. doi: 10.22084/j.psychogy.2020.18403.1914


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب