ایمان پرور, سهیلا, نریمانی, محمد, تکلوی, سمیه, هاشمی, تورج. (1399). تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), 21-36. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.20282.2047
سهیلا ایمان پرور; محمد نریمانی; سمیه تکلوی; تورج هاشمی. "تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 14, 1399, 21-36. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.20282.2047
ایمان پرور, سهیلا, نریمانی, محمد, تکلوی, سمیه, هاشمی, تورج. (1399). 'تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), pp. 21-36. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.20282.2047
ایمان پرور, سهیلا, نریمانی, محمد, تکلوی, سمیه, هاشمی, تورج. تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(14): 21-36. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.20282.2047


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب