جوادی علمی, لیلا, اسدزاده, حسن, دلاور, علی, درتاج, فریبرز. (1399). مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), 1-19. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16774.1798
لیلا جوادی علمی; حسن اسدزاده; علی دلاور; فریبرز درتاج. "مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 14, 1399, 1-19. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16774.1798
جوادی علمی, لیلا, اسدزاده, حسن, دلاور, علی, درتاج, فریبرز. (1399). 'مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(14), pp. 1-19. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16774.1798
جوادی علمی, لیلا, اسدزاده, حسن, دلاور, علی, درتاج, فریبرز. مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1399; 8(14): 1-19. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16774.1798


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب