اسلامی, اسماعیل, غفاری, عذرا, موسی زاده, توکل, هاشمی, تورج, فتحی آذر, اسکندر. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), 213-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18286.1906
اسماعیل اسلامی; عذرا غفاری; توکل موسی زاده; تورج هاشمی; اسکندر فتحی آذر. "اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 13, 1398, 213-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18286.1906
اسلامی, اسماعیل, غفاری, عذرا, موسی زاده, توکل, هاشمی, تورج, فتحی آذر, اسکندر. (1398). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), pp. 213-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18286.1906
اسلامی, اسماعیل, غفاری, عذرا, موسی زاده, توکل, هاشمی, تورج, فتحی آذر, اسکندر. اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(13): 213-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18286.1906


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب