کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), 191-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18327.1910
سلیمان کابینی مقدم; غلامحسین انتصار فومنی; مسعود حجازی; حسن اسدزاده. "مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 13, 1398, 191-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18327.1910
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. (1398). 'مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), pp. 191-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18327.1910
کابینی مقدم, سلیمان, انتصار فومنی, غلامحسین, حجازی, مسعود, اسدزاده, حسن. مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(13): 191-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.18327.1910


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب