یاری مقدم, نفیسه, دلاور, علی, درتاج, فریبرز, حاجی علیزاده, کبری. (1398). تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), 1-20. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14615.1651
نفیسه یاری مقدم; علی دلاور; فریبرز درتاج; کبری حاجی علیزاده. "تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 13, 1398, 1-20. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14615.1651
یاری مقدم, نفیسه, دلاور, علی, درتاج, فریبرز, حاجی علیزاده, کبری. (1398). 'تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(13), pp. 1-20. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14615.1651
یاری مقدم, نفیسه, دلاور, علی, درتاج, فریبرز, حاجی علیزاده, کبری. تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(13): 1-20. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14615.1651


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب