یارمحمدی, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول. (1398). مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), 189-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16773.1796
مسیب یارمحمدی; آرزو محمدی; رسول کردنوقابی. "مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 12, 1398, 189-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16773.1796
یارمحمدی, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول. (1398). 'مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), pp. 189-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16773.1796
یارمحمدی, مسیب, محمدی, آرزو, کردنوقابی, رسول. مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(12): 189-211. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.16773.1796


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب