سماوی, سید عبدالوهاب, نجارپوریان, سمانه. (1398). رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), 47-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.15114.1682
سید عبدالوهاب سماوی; سمانه نجارپوریان. "رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 12, 1398, 47-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.15114.1682
سماوی, سید عبدالوهاب, نجارپوریان, سمانه. (1398). 'رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), pp. 47-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.15114.1682
سماوی, سید عبدالوهاب, نجارپوریان, سمانه. رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(12): 47-68. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.15114.1682


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب