افتخاری, اصغر, راجی, محمدهادی. (1398). تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(31), 47-78. doi: 10.22084/rjir.2019.17800.2578
اصغر افتخاری; محمدهادی راجی. "تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9, 31, 1398, 47-78. doi: 10.22084/rjir.2019.17800.2578
افتخاری, اصغر, راجی, محمدهادی. (1398). 'تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 9(31), pp. 47-78. doi: 10.22084/rjir.2019.17800.2578
افتخاری, اصغر, راجی, محمدهادی. تحلیل صدور انقلاب اسلامی مبتنی بر بازاریابی سیاسی کنش مبناء. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 9(31): 47-78. doi: 10.22084/rjir.2019.17800.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب