کریمی, ناصر, راستی برزکی, مرتضی. (1397). رویکرد نظریه بازی برای قیمت گذاری و تعیین سطح تبلیغات و سطح خدمت در یک زنجیره تأمین دارای کانال توزیع دوگانه: تصمیم گیری متمرکز. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(13), 179-193. doi: 10.22084/ier.2019.9679.1459
ناصر کریمی; مرتضی راستی برزکی. "رویکرد نظریه بازی برای قیمت گذاری و تعیین سطح تبلیغات و سطح خدمت در یک زنجیره تأمین دارای کانال توزیع دوگانه: تصمیم گیری متمرکز". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 13, 1397, 179-193. doi: 10.22084/ier.2019.9679.1459
کریمی, ناصر, راستی برزکی, مرتضی. (1397). 'رویکرد نظریه بازی برای قیمت گذاری و تعیین سطح تبلیغات و سطح خدمت در یک زنجیره تأمین دارای کانال توزیع دوگانه: تصمیم گیری متمرکز', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(13), pp. 179-193. doi: 10.22084/ier.2019.9679.1459
کریمی, ناصر, راستی برزکی, مرتضی. رویکرد نظریه بازی برای قیمت گذاری و تعیین سطح تبلیغات و سطح خدمت در یک زنجیره تأمین دارای کانال توزیع دوگانه: تصمیم گیری متمرکز. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(13): 179-193. doi: 10.22084/ier.2019.9679.1459


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب