مهقانی جمال الدین, سعید, جناآبادی, حسین. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.17931.1871
سعید مهقانی جمال الدین; حسین جناآبادی. "اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7, 12, 1398, 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.17931.1871
مهقانی جمال الدین, سعید, جناآبادی, حسین. (1398). 'اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 7(12), pp. 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.17931.1871
مهقانی جمال الدین, سعید, جناآبادی, حسین. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1398; 7(12): 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2019.17931.1871


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب