قاسمی قشلاق, مهسا, سپهریان آذر, فیروزه, کیهان, جواد. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), 215-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14585.1649
مهسا قاسمی قشلاق; فیروزه سپهریان آذر; جواد کیهان. "اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 11, 1397, 215-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14585.1649
قاسمی قشلاق, مهسا, سپهریان آذر, فیروزه, کیهان, جواد. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), pp. 215-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14585.1649
قاسمی قشلاق, مهسا, سپهریان آذر, فیروزه, کیهان, جواد. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(11): 215-232. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14585.1649


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب