تقوایی نیا, علی. (1397). تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), 193-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.16042.1744
علی تقوایی نیا. "تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 11, 1397, 193-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.16042.1744
تقوایی نیا, علی. (1397). 'تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), pp. 193-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.16042.1744
تقوایی نیا, علی. تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(11): 193-214. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.16042.1744


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب