ابراهیمی بخت, حبیب اله, یاراحمدی, یحیی, اسدزاده, حسن, احمدیان, حمزه. (1397). تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), 135-153. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14791.1661
حبیب اله ابراهیمی بخت; یحیی یاراحمدی; حسن اسدزاده; حمزه احمدیان. "تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 11, 1397, 135-153. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14791.1661
ابراهیمی بخت, حبیب اله, یاراحمدی, یحیی, اسدزاده, حسن, احمدیان, حمزه. (1397). 'تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), pp. 135-153. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14791.1661
ابراهیمی بخت, حبیب اله, یاراحمدی, یحیی, اسدزاده, حسن, احمدیان, حمزه. تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(11): 135-153. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.14791.1661


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب