اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1397). رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), 21-43. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.11707.1438
توحید اشرف زاده; علی عیسی زادگان; فرزانه میکائیلی منیع. "رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 11, 1397, 21-43. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.11707.1438
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1397). 'رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), pp. 21-43. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.11707.1438
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(11): 21-43. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.11707.1438


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب