محمدی, سردار, قاسمی سیانی, مجتبی. (1397). نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), 1-14. doi: 10.22084/smms.2018.13633.2041
سردار محمدی; مجتبی قاسمی سیانی. "نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8, 15, 1397, 1-14. doi: 10.22084/smms.2018.13633.2041
محمدی, سردار, قاسمی سیانی, مجتبی. (1397). 'نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 8(15), pp. 1-14. doi: 10.22084/smms.2018.13633.2041
محمدی, سردار, قاسمی سیانی, مجتبی. نقش وابستگی و وفاداری هواداران به تیم در قصد خرید محصولات حامی‌مالی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 8(15): 1-14. doi: 10.22084/smms.2018.13633.2041


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب