غلامی بروجنی, بهنام, قاسمی, بهنام, مرادی, محمدرضا. (1397). تأثیر تمرینات ثبات مرکزی و زنجیره حرکتی بسته بر تعادل پویای دانش‌آموزان کم توان ذهنی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), 13-20. doi: 10.22084/rsr.2018.6741.1114
بهنام غلامی بروجنی; بهنام قاسمی; محمدرضا مرادی. "تأثیر تمرینات ثبات مرکزی و زنجیره حرکتی بسته بر تعادل پویای دانش‌آموزان کم توان ذهنی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 11, 1397, 13-20. doi: 10.22084/rsr.2018.6741.1114
غلامی بروجنی, بهنام, قاسمی, بهنام, مرادی, محمدرضا. (1397). 'تأثیر تمرینات ثبات مرکزی و زنجیره حرکتی بسته بر تعادل پویای دانش‌آموزان کم توان ذهنی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(11), pp. 13-20. doi: 10.22084/rsr.2018.6741.1114
غلامی بروجنی, بهنام, قاسمی, بهنام, مرادی, محمدرضا. تأثیر تمرینات ثبات مرکزی و زنجیره حرکتی بسته بر تعادل پویای دانش‌آموزان کم توان ذهنی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(11): 13-20. doi: 10.22084/rsr.2018.6741.1114


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب