کشاورزی, فاطمه, شجاعی, ستاره, همتی علمدارلو, قربان. (1397). اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), 113-129. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.10384.1337
فاطمه کشاورزی; ستاره شجاعی; قربان همتی علمدارلو. "اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 10, 1397, 113-129. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.10384.1337
کشاورزی, فاطمه, شجاعی, ستاره, همتی علمدارلو, قربان. (1397). 'اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), pp. 113-129. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.10384.1337
کشاورزی, فاطمه, شجاعی, ستاره, همتی علمدارلو, قربان. اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(10): 113-129. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.10384.1337


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب