اسلامی, محمد علی, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1397). مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), 57-75. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.12520.1514
محمد علی اسلامی; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور. "مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 10, 1397, 57-75. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.12520.1514
اسلامی, محمد علی, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1397). 'مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), pp. 57-75. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.12520.1514
اسلامی, محمد علی, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(10): 57-75. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.12520.1514


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب