رهبر کرباسدهی, فاطمه, ابوالقاسمی, عباس, رهبر کرباسدهی, ابراهیم. (1397). تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), 39-55. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.13048.1544
فاطمه رهبر کرباسدهی; عباس ابوالقاسمی; ابراهیم رهبر کرباسدهی. "تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 10, 1397, 39-55. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.13048.1544
رهبر کرباسدهی, فاطمه, ابوالقاسمی, عباس, رهبر کرباسدهی, ابراهیم. (1397). 'تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), pp. 39-55. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.13048.1544
رهبر کرباسدهی, فاطمه, ابوالقاسمی, عباس, رهبر کرباسدهی, ابراهیم. تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(10): 39-55. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.13048.1544


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب