خرمایی, فرهاد, زابلی, مصطفی. (1397). بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.7437.1200
فرهاد خرمایی; مصطفی زابلی. "بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 10, 1397, 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.7437.1200
خرمایی, فرهاد, زابلی, مصطفی. (1397). 'بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(10), pp. 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.7437.1200
خرمایی, فرهاد, زابلی, مصطفی. بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1397; 6(10): 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.7437.1200


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب