بهرامی, فاطمه, بدری, مرتضی. (1396). رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(9), 189-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.13668.1590
فاطمه بهرامی; مرتضی بدری. "رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 9, 1396, 189-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.13668.1590
بهرامی, فاطمه, بدری, مرتضی. (1396). 'رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(9), pp. 189-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.13668.1590
بهرامی, فاطمه, بدری, مرتضی. رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(9): 189-212. doi: 10.22084/j.psychogy.2018.13668.1590


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب