اعراب شیبانی, خدیجه, اخوندی, نیلا. (1396). بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(9), 49-60. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10612.1349
خدیجه اعراب شیبانی; نیلا اخوندی. "بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 9, 1396, 49-60. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10612.1349
اعراب شیبانی, خدیجه, اخوندی, نیلا. (1396). 'بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(9), pp. 49-60. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10612.1349
اعراب شیبانی, خدیجه, اخوندی, نیلا. بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(9): 49-60. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10612.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب