ارغوانی پیرسلامی, مینا, موسوی نسب, سیدمحمدحسین, خضری مقدم, نوشیروان. (1396). بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), 205-222. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10997.1386
مینا ارغوانی پیرسلامی; سیدمحمدحسین موسوی نسب; نوشیروان خضری مقدم. "بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 8, 1396, 205-222. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10997.1386
ارغوانی پیرسلامی, مینا, موسوی نسب, سیدمحمدحسین, خضری مقدم, نوشیروان. (1396). 'بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), pp. 205-222. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10997.1386
ارغوانی پیرسلامی, مینا, موسوی نسب, سیدمحمدحسین, خضری مقدم, نوشیروان. بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(8): 205-222. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10997.1386


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب