هاشمی نصرت آباد, تورج, بیرامی, منصور, واحدی, شهرام, بیرامی, ناصر. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), 139-158. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11482.1423
تورج هاشمی نصرت آباد; منصور بیرامی; شهرام واحدی; ناصر بیرامی. "اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 8, 1396, 139-158. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11482.1423
هاشمی نصرت آباد, تورج, بیرامی, منصور, واحدی, شهرام, بیرامی, ناصر. (1396). 'اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), pp. 139-158. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11482.1423
هاشمی نصرت آباد, تورج, بیرامی, منصور, واحدی, شهرام, بیرامی, ناصر. اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(8): 139-158. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.11482.1423


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب