دهقانزاده, حجت, دهقانزاده, حسین, شاهعلی زاده, محمد, رستگارپور, حسن. (1396). مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), 93-112. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10399.1338
حجت دهقانزاده; حسین دهقانزاده; محمد شاهعلی زاده; حسن رستگارپور. "مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 8, 1396, 93-112. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10399.1338
دهقانزاده, حجت, دهقانزاده, حسین, شاهعلی زاده, محمد, رستگارپور, حسن. (1396). 'مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), pp. 93-112. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10399.1338
دهقانزاده, حجت, دهقانزاده, حسین, شاهعلی زاده, محمد, رستگارپور, حسن. مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(8): 93-112. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.10399.1338


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب