مشتاقی, سعید, مویدفر, همام. (1396). نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), 61-78. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9753.1299
سعید مشتاقی; همام مویدفر. "نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 8, 1396, 61-78. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9753.1299
مشتاقی, سعید, مویدفر, همام. (1396). 'نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), pp. 61-78. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9753.1299
مشتاقی, سعید, مویدفر, همام. نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(8): 61-78. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9753.1299


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب