نسائیان, عباس, اسدی گندمانی, رقیه, مرادی, محمد. (1396). مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), 1-13. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9083.1259
عباس نسائیان; رقیه اسدی گندمانی; محمد مرادی. "مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5, 8, 1396, 1-13. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9083.1259
نسائیان, عباس, اسدی گندمانی, رقیه, مرادی, محمد. (1396). 'مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 5(8), pp. 1-13. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9083.1259
نسائیان, عباس, اسدی گندمانی, رقیه, مرادی, محمد. مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1396; 5(8): 1-13. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.9083.1259


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب