جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. (1395). مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
وجیهه جوانی; محمد احسانی; مجتبی امیری; هاشم کوزه چیان. "مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6, 12, 1395, 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. (1395). 'مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 6(12), pp. 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879
جوانی, وجیهه, احسانی, محمد, امیری, مجتبی, کوزه چیان, هاشم. مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در ورزش ایران. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 6(12): 43-56. doi: 10.22084/smms.2017.10702.1879


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب