سلیمانی, اسماعیل, عباسی, مسلم, طغیانی, الهه. (1395). اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), 1-21. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1661
اسماعیل سلیمانی; مسلم عباسی; الهه طغیانی. "اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 7, 1395, 1-21. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1661
سلیمانی, اسماعیل, عباسی, مسلم, طغیانی, الهه. (1395). 'اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), pp. 1-21. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1661
سلیمانی, اسماعیل, عباسی, مسلم, طغیانی, الهه. اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(7): 1-21. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1661


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب