میردورقی, فاطمه, مشهدی, علی, صالحی فدردی, جواد, رسول زاده طباطبایی, کاظم. (1395). نقش میانجی‌گری مدیریت زمان برای نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), 157-177. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1659
فاطمه میردورقی; علی مشهدی; جواد صالحی فدردی; کاظم رسول زاده طباطبایی. "نقش میانجی‌گری مدیریت زمان برای نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 7, 1395, 157-177. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1659
میردورقی, فاطمه, مشهدی, علی, صالحی فدردی, جواد, رسول زاده طباطبایی, کاظم. (1395). 'نقش میانجی‌گری مدیریت زمان برای نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), pp. 157-177. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1659
میردورقی, فاطمه, مشهدی, علی, صالحی فدردی, جواد, رسول زاده طباطبایی, کاظم. نقش میانجی‌گری مدیریت زمان برای نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(7): 157-177. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1659


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب