یوسف زاده, محمد رضا, هوشدار, جواد. (1395). رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانش‌آموزان پایه دوم دوره اول متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), 127-138. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1657
محمد رضا یوسف زاده; جواد هوشدار. "رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانش‌آموزان پایه دوم دوره اول متوسطه". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 7, 1395, 127-138. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1657
یوسف زاده, محمد رضا, هوشدار, جواد. (1395). 'رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانش‌آموزان پایه دوم دوره اول متوسطه', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), pp. 127-138. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1657
یوسف زاده, محمد رضا, هوشدار, جواد. رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانش‌آموزان پایه دوم دوره اول متوسطه. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(7): 127-138. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1657


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب