نیک پی, ایرج, فرحبخش, سعید, یوسف وند, لیلا. (1395). تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبک‌های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), 93-108. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1655
ایرج نیک پی; سعید فرحبخش; لیلا یوسف وند. "تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبک‌های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانش‌آموزان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 7, 1395, 93-108. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1655
نیک پی, ایرج, فرحبخش, سعید, یوسف وند, لیلا. (1395). 'تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبک‌های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانش‌آموزان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(7), pp. 93-108. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1655
نیک پی, ایرج, فرحبخش, سعید, یوسف وند, لیلا. تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبک‌های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانش‌آموزان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(7): 93-108. doi: 10.22084/j.psychogy.2017.1655


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب