صیف, محمد حسن. (1395). تدوین مدل علّی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف تحصیلی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 103-117. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1452
محمد حسن صیف. "تدوین مدل علّی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف تحصیلی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 103-117. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1452
صیف, محمد حسن. (1395). 'تدوین مدل علّی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف تحصیلی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 103-117. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1452
صیف, محمد حسن. تدوین مدل علّی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس جهت‌گیری هدف تحصیلی با نقش واسطه‌ای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 103-117. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1452


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب