شیخ الاسلامی, علی. (1395). پیش‏بینی اهمال‏کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 81-101. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1438
علی شیخ الاسلامی. "پیش‏بینی اهمال‏کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 81-101. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1438
شیخ الاسلامی, علی. (1395). 'پیش‏بینی اهمال‏کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 81-101. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1438
شیخ الاسلامی, علی. پیش‏بینی اهمال‏کاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 81-101. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1438


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب