رضایی, اکبر. (1395). رابطه باورهای معرفت‌شناختی، هیجان‌های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 59-80. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1437
اکبر رضایی. "رابطه باورهای معرفت‌شناختی، هیجان‌های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 59-80. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1437
رضایی, اکبر. (1395). 'رابطه باورهای معرفت‌شناختی، هیجان‌های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 59-80. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1437
رضایی, اکبر. رابطه باورهای معرفت‌شناختی، هیجان‌های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 59-80. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1437


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب