قدم پور, عزت اله, غلامرضایی, سیمین, رادمهر, پروانه. (1395). تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 38-58. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1436
عزت اله قدم پور; سیمین غلامرضایی; پروانه رادمهر. "تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 38-58. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1436
قدم پور, عزت اله, غلامرضایی, سیمین, رادمهر, پروانه. (1395). 'تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 38-58. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1436
قدم پور, عزت اله, غلامرضایی, سیمین, رادمهر, پروانه. تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 38-58. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1436


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب