بخشش, مریم, زارع, حسین, سرمدی, محمد رضا, طالبی, سعید. (1395). بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبک‌های یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1435
مریم بخشش; حسین زارع; محمد رضا سرمدی; سعید طالبی. "بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبک‌های یادگیری". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1435
بخشش, مریم, زارع, حسین, سرمدی, محمد رضا, طالبی, سعید. (1395). 'بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبک‌های یادگیری', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1435
بخشش, مریم, زارع, حسین, سرمدی, محمد رضا, طالبی, سعید. بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبک‌های یادگیری. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 17-38. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1435


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب