جناآبادی, حسین. (1395). بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبک‎های یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1434
حسین جناآبادی. "بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبک‎های یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4, 6, 1395, 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1434
جناآبادی, حسین. (1395). 'بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبک‎های یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 4(6), pp. 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1434
جناآبادی, حسین. بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبک‎های یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1395; 4(6): 1-15. doi: 10.22084/j.psychogy.2016.1434


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب