کوزه چیان, هاشم, خطیب زاده, مهدی, هنرور, افشار. (1391). نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1(2), 19-32.
هاشم کوزه چیان; مهدی خطیب زاده; افشار هنرور. "نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1, 2, 1391, 19-32.
کوزه چیان, هاشم, خطیب زاده, مهدی, هنرور, افشار. (1391). 'نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1(2), pp. 19-32.
کوزه چیان, هاشم, خطیب زاده, مهدی, هنرور, افشار. نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1391; 1(2): 19-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب