حق طلب, طاهره, یزدانی, فریدون, آقایی, افسانه. (1394). مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(4), 71-85.
طاهره حق طلب; فریدون یزدانی; افسانه آقایی. "مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر". پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3, 4, 1394, 71-85.
حق طلب, طاهره, یزدانی, فریدون, آقایی, افسانه. (1394). 'مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر', پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 3(4), pp. 71-85.
حق طلب, طاهره, یزدانی, فریدون, آقایی, افسانه. مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر. پژوهش های زبان شناسی تطبیقی, 1394; 3(4): 71-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب